Hagora Webshop Általános szerződési feltételek
Online rendelés menete
- A megvásárolni kívánt terméket helyezze a “kosárba” gombbal a kosárba.
- Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a fejlécben a “x db termék van a kosárban” szövegre.
- Ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben változtatni akar a megrendelt termék darabszámán, írja be a megvásárolni kívánt darabszámot. Ha a darabszámot 0-ra módosítja, törlődik a termék a kosárból. Ha Ön további termékeket szeretne a kosárba helyezni, kattintson egyszerűen a kívánt termékkategóriára, így Ön további termékeket helyezhet a kosárba.
- Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
- Megrendelés
- Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.
- Az adatok megadását követően a “Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
Keresés:
Az áruház nyitó oldalán található a “Keresés” mező, mellette egy OK feliratú gombbal. A mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.
A terméklapon a “címkék” bármelyik szavára kattintva minden olyan termék megjelenik, amire a keresőszó vonatkozik.
Raktármennyiség értelmezése:
Készleten – azonnal átvehető, szállítható terméket jelöl
Rendelhető – termék szállítási idő a terméklapon szerepel
Szállítási díjak – költség táblázat
A szállítási díjak a megrendelt termékek összsúlya szerint árazva, Magyarországi címekre, futárszolgálattal történő kiszállítással érvényesek.
2 | 9 | 3500,- Ft |
10 | 39 | 5900,- Ft |
40 | 59 | 7600,- Ft |
60 | 89 | 8200,- Ft |
90 | 129 | 9600,- Ft |
130 | 900 | 11000,- Ft |
Az át nem vett termékek utáni plusz költségek a továbbiakban a vevőt terhelik.
Lapra szerelt termékeknél a szállítási díj az ország egész területére érvényes!
Összeszerelt termékek szállítási díját külön kell egyeztetni!
Külföldi címnél a szállítási díjat külön kell egyeztetni!
Fizetési módok:
- Átutalás: MKB Bank Hagora Mix Kft 10101339-03915000-01003002 – házhoz szállítás lehetséges.
- Online bankkártyás fizetés: MKB Bank – házhoz szállítás lehetséges.
- Készpénzes fizetés, Budapest, 1161 Budapest Állomás utca 18, áruátvétel előre egyeztetett időpontban lehetséges
A megrendelt termék házhoz szállítási díjának fizetési módja: Előre utalás, vagy bankkártyás fizetés esetén az utalás összege a megrendelt termékek árát és a szállítási költséget együttesen tartalmazza. A számlát a csomag tartalmazza. A megrendelés elküldését követően e-mail-ben visszaigazolást kap.
Garancia:
Az összeszerelésből adódó sérülésekért felelősséget nem vállalunk!
Termékeinkre 1 év garanciát vállalunk, az ettől eltérő garancia időt a terméklapon jelöljük.
Rendelés módosítása/javítása:
Figyelem: Ha Ön a rendelés leadása után észreveszi, hogy a rendelést nem jól adta le, vagy a rendelésen bármit módosítana, kérem jelezze elérhetőségeinken és kijavítjuk!
Kérjük, hogy rendelésekor munkaidőben (hétköznap 8:00 – 18:00 h között) elérhető kiszállítási címet szíveskedjen megadni. A csomagot saját futárszolgálatunk szállítja, amennyiben a futár nem találja Önt a megadott címen, értesítőt hagy, vagy a megadott telefonszámon felhívja .A rendelt termékek kiszállítási idejét 1 nappal a szállítás egyeztetjük . Az esetlegesen későbbre várható teljesítésről e-mail-ben értesítjük. Hétvégén és ünnepnapokon nincs kiszállítás! Amennyiben egyéb kívánsága van a rendeléssel, kiszállítással kapcsolatban, rendelésekor a megjegyzés rovatban feltüntetheti és mi igyekszünk teljesíteni. A gyors kiszállítás érdekében kérjük, hogy rendeléskor pontosan adja meg a szállítási címet és telefonos elérhetőségét.
Rendelés lemondása:
A törvényi szabályozás alapján az átvételtől számított 2 héten belül indok nélkül lehetősége van a vásárlástól elállni.
Ebben az esetben a vásárolt terméket saját költségen a termék saját, sérülésmentes dobozában kell visszajuttatni címünkre.
FONTOS INFORMÁCIÓ!
A raktáron lévő termékek vásárlása utáni 5 munkanapon belül át nem vett, vagy ki nem fizetett termékeket újra értékesítjük!
Az előrendeléssel vásárolt termékeket 5 munkanapon belül kérjük kifizetni. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
A Bankkártyás fizetésről
Webáruházunk a SaltPay által biztosított, biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a SaltPay pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a SaltPay érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.
A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.
SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK
Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
- A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
- A kártyahasználat tiltott.
- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
- A kártya lejárt.
- Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
- A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
- Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
- Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés? Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.
BIZTONSÁG
Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?
A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Mit jelent a CVC2/CVV2 kód? A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni. Mit jelent a Verified by Visa? A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. Mit jelent a UCAF kód? MasterCard kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.
Üdvözlettel, Hagora Webshop, illetve Hagora Mix Kft.