Hagora Webshop Általános szerződési feltételek

 

Online rendelés menete

  • A megvásárolni kívánt terméket helyezze a “kosárba” gombbal a kosárba.
  • Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a fejlécben a “x db termék van a kosárban” szövegre.
  • Ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben változtatni akar a megrendelt termék darabszámán, írja be a megvásárolni kívánt darabszámot. Ha a darabszámot 0-ra módosítja, törlődik a termék a kosárból. Ha Ön további termékeket szeretne a kosárba helyezni, kattintson egyszerűen a kívánt termékkategóriára, így Ön további termékeket helyezhet a kosárba.
  • Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  • Megrendelés
  • Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.
  • Az adatok megadását követően a “Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.

Keresés:

Az áruház nyitó oldalán található a “Keresés” mező, mellette egy OK feliratú gombbal. A mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.

A terméklapon a “címkék” bármelyik szavára kattintva minden olyan termék megjelenik, amire a keresőszó vonatkozik. Raktármennyiség értelmezése: Van raktáron – azonnal átvehető terméket jelöl Elfogyott, de előrendelhető –  szállítási idő a terméklapon Rendelhető – szállítási idő a terméklapon.

 

Szállítási díjak – költség táblázat

 

Bankkártyás, előreutalásos, paypal fizetésnél a szállítás ingyenes !

Az utánvétellel rendelt termékek szállítása díjköteles !

A szállítási díjak megrendelt termékek összsúlya szerint árazva, Magyarországi címekre, futárszolgálattal történő kiszállítással, utánvétes vásárlás esetén érvényesek.

 

2 9 2400,- Ft
10 39 3800,- Ft
40 59 5400,- Ft
60 89 7000,- Ft
90 129 10000,- Ft
130 900 20000,- Ft

Az át nem vett termékek utáni plusz költségek a továbbiakban a vevőt terhelik.

Lapra szerelt termékeknél a szállítási díj az  ország egész területére érvényes !

Összeszerelt termékek szállítási díja csak  Budapest + 30 km távolságra érvényes! Nagyobb távolságra való szállításnál a szállítási díjat előre egyeztetni kell!

Külföldi címnél a szállítási díjat külön kell egyeztetni !

 

Fizetési módok:

  • Átutalás: Cib Bank – Angol Bútor Diszkont Kft   10702277-65872916-51100005 – házhoz szállítás lehetséges.
  • Online bankkártyás fizetés: Budapest Bank – házhoz szállítás lehetséges.
  • PayPal – házhoz szállítás lehetséges.
  • Készpénzes fizetés, Budapest, 1161 Budapest Állomás utca 18, áruátvétel előre egyeztetett időpontban lehetséges

Átutalás esetén a kiszállítás 2-3 nappal korábban történik !

A megrendelt termék  házhoz szállítási díjának fizetési módja: Előre utalás, vagy bankkártyás fizetés  esetén az utalás összege a megrendelt termékek árát és a szállítási költséget együttesen tartalmazza. A számlát a csomag tartalmazza. A megrendelés elküldését követően e-mail-ben visszaigazolást kap.

 

Garancia:

Az összeszerelésből adódó sérülésekért felelősséget nem vállalunk!

 

Rendelés módosítása/javítása:

Figyelem: Ha Ön a rendelés leadása után észreveszi, hogy a rendelést nem jól adta le, vagy a rendelésen bármit módosítana,  kérem jelezze elérhetőségeinken és kijavítjuk!

Kérjük, hogy rendelésekor munkaidőben (hétköznap 8:00 – 18:00 h között) elérhető kiszállítási címet szíveskedjen megadni. A csomagot a DPD futárszolgálat szállítja, amennyiben a futár nem találja Önt a megadott címen, értesítőt hagy, vagy a megadott telefonszámon felhívja. A megrendelt termékeket a pénz beérkezése napján átadjuk a futárszolgálatnak, majd azt követő munkanapon kerül kiszállításra. Az esetlegesen későbbre várható teljesítésről e-mail-ben értesítjük. Hétvégén és ünnepnapokon nincs kiszállítás! Amennyiben egyéb kívánsága van a rendeléssel, kiszállítással kapcsolatban, rendelésekor a megjegyzés rovatban feltüntetheti és mi igyekszünk teljesíteni. A gyors kiszállítás érdekében kérjük, hogy rendeléskor pontosan adja meg a szállítási címet és telefonos elérhetőségét.

 

FONTOS INFORMÁCIÓ!

A raktáron lévő termékek vásárlása utáni 5 munkanapon belül át nem vett, vagy ki nem fizetett termékeket újra értékesítjük!

Az előrendeléssel vásárolt termékeket 5 munkanapon belül kérjük kifizetni. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

 

A Bankkártyás fizetésről

Webáruházunk a PayPal által biztosított, biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a PayPal pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a PayPal érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

PayPal fizetési segédlet itt tekinthető meg!

 

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz. Kártya jellegű hiba:
  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.
Számla jellegű hiba
  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolati jellegű hiba
  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.
Technikai jellegű hiba
  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.
Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén? A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén? A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés? Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül. 

 

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna? 

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. PayPal rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a PayPal-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a PayPal-hoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód? A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni. Mit jelent a Verified by Visa? A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat. Mit jelent a UCAF kód? MasterCard kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Üdvözlettel, Hagora Webshop, illetve Angol Bútor Diszkont Kft.